روانشناسی زبان
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی

زینب سازگار؛ حمید اشرف؛ خلیل مطلب زاده

دوره 10، شماره 2 ، دی 1400، ، صفحه 233-267

https://doi.org/10.22054/ilt.2022.61181.599

چکیده
  بیشتر آنچه مربیان به آن توجه می کنند، برنامه درسی آشکار است. با این حال، برنامه درسی پنهانی وجود دارد که به طور بسیار عمیق بر آموزش تأثیر می گذارد. با توجه به این، مطالعه حاضر به بررسی احتمال وجود هرگونه ارتباط معنی داری بین دیدگاه معلمان زبان انگلیسی در مورد مؤلفه های برنامه درسی پنهان زبان انگلیسی ، نگرش زبان آموزان آن ها نسبت به هویت ...  بیشتر